Aina ajoittin mietin että miksi
Aina ajoittain sitä pohtii että miksi..
Tosiaan liityin pitkästä aikaa myös päihdelinkin keskustelupalstalle ajatuksena siellä kertoa omasta tilanteesta ja saada siellä vertaistukea muilta pelaajilta ja samalla jaoin myös tämän blogin osoitteen. Todetakseni että eipä ois kannattanut..
Siellä sain kommenttia et miksi pitää luoda sisältöä joka on selkeästi tekoälyn luomaa ja varmasti huijaus tai järjestön luoma tempaus!
Noh eipä se nyt kuitenkaan ole vaan ihan yksityishenkilönä täällä kirjoittelen, en ole huijari enkä työskentele missään järjestössä ja sanat joita tänne suollan tulee omasta suustani. Tietysti on myös totta että tekoälyä olen käyttänyt kun olen kuvia luonut koska en ole valmis tulemaan vielä omalla naamallani ulos tämän riippuvuuden kanssa.
Mutta toisaalta olin tähän p**** kommentointiin jo varautunut niin eipä mitään annetaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Toivottavasti kommentoijalle tuli hyvä mieli ja oma harmitus helpotti kun sai kommentin kirjoitettua!
Teen tätä ihan oman toipumisen tueksi enkä tästä pennin jeniä saa rahaa joten sinällään et kommentilla aiheuttanut muuta kun pienen harmituksen ja ajatuksen että mikä ihme meitä ihmisiä vaivaa kun aina pitää olla sanomassa, pätemässä sekä harmistumassa jos joku jotain yrittää ja haluaa jotta pääsisi peliriippuvuudesta eroon!! Jotenkin uskoin että peliriippuvuuden vertaisryhmässä ei tätä joutuisi kohtaamaan mutta olinpa siitäkin väärässä ja tulipa sekin koettua.
Ja vielä kommentoijalle p.s kommenttisi ei vaikuttanut et saanut minua pelaamaan 😅
Terkuin hieman jopa huvittunut ja ihan aito ihminen Anna
Kommentit
Lähetä kommentti